Vanaf juli 2016 is College of MultiMedia als Education Partner verbonden aan NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing).
CMM gaat opleiden voor de Digital Marketing-diploma’s van NIMA. Bij succesvolle afronding ontvangt de kandidaat een NIMA/DMI diploma. Dit diploma zit op hbo/Associate degree-instroomniveau en wordt geregistreerd in het NIMA diplomaregister.
De inhoud van het programma is internationaal erkend door het Digital Marketing Institute (DMI). Het DMI biedt een wereldwijde standaard in digital marketing en is onder meer gevalideerd door bedrijven als Google, Twitter en Facebook.
Martin Huisman RM, voorzitter van NIMA, laat weten: ‘NIMA is blij dat het met CMM samenwerkt en zo kennis van digitale marketing in theorie en praktijk kan aanbieden. In CMM hebben wij een ervaren opleider gevonden die een waardevolle aanvulling is op de overige Education Partners.’
Maurice Troupin, Sales & Marketing manager bij CMM, stelt op zijn beurt: ‘Wat ik belangrijk vind in deze samenwerking is dat onze cursisten straks in het register staan en kunnen zeggen: ‘Ik heb een NIMA diploma’. Zo kunnen ze zich onderscheiden in een arbeidsmarkt waar digitale vaardigheden steeds belangrijker worden, waar functies meer divers worden en het meer dan voorheen draait om strategie en langetermijndenken binnen een digitale wereld.’
Voor meer informatie over de training: https://cmm.nl/cursussen/digital-marketing-training/