Masters at MultiMedia Education!
  • Certified
  • Certified
  • Certified
  • Certified
  • Certified

iOS 101 – Support Essentials

Data & prijs »

Tijdens de eendaagse cursus iOS 101 – Support Essentials (iPhone en iPad) leer je op professioneel niveau ondersteuning te bieden aan iOS gebruikers.

IT afdelingen en bedrijven krijgen steeds vaker de vraag om ondersteuning te bieden aan Apple gebruikers, zowel aan klanten als binnen het bedrijf. Doordat specialistische kennis ontbreekt, wordt er vaak gehandeld naar “best effort” om ondersteuning te bieden. Na de cursus iOS 101 – Support Essentials ben je als ICT professional klaar om ondersteuning te bieden aan iedereen met een iOS device.

Deze cursus is onderdeel van de voordeelbundel iOS 101/201 Support, Deploy and Manage.

Omschrijving

Tijdens de cursus iOS 101 – Support Essentials (iPhone en iPad), leer je ondersteuning bieden aan iOS gebruikers op professioneel niveau. Zo wordt er tijdens de training onder andere aandacht besteed aan de integratie, beheer en beveiliging van iPhone’s en iPad’s binnen bedrijfsnetwerken. Daarnaast leer je hoe je de iPhone Configurator kunt gebruiken op zowel Mac als op Windows én hoe je werkt met Microsoft Exchange Active Sync.

Onderwerpen

  • iPhone en iPad concept
  • Positionering en toepassing
  • Supervised vs. Unsupervised apparaten
  • iOS profielen
  • Troubleshooting
  • Integratie en beheer
  • Microsoft Exchange ActiveSync
  • Standards-Based Services
  • Infrastructuur
  • Beveiliging
  • Apparaat beveiliging
  • Data beveiliging
  • Netwerk beveiliging
  • Platform (iOS) beveiliging
  • Apple ID manager
  • Tools
  • iPhone Configurator utility (Mac en Windows)
  • Apple Configurator (Mac)

Doelgroep

De IT professional die op zoek is naar een korte, intensieve training om professionele ondersteuning te kunnen bieden aan klanten en collega’s die werken met iOS apparaten (iPhone en iPad).

Doel

Professionele ondersteuning kunnen bieden aan klanten en collega’s die werken met iOS apparaten (iPhone en iPad).

 

  • Beheersing van de Engelse taal (lesmateriaal en de software zijn Engelstalig).
  • IT kennis
  • Basiskennis van de iPad ( hiervoor kan de cursus iPad Basics gevolgd worden ).

Tijdens de training wordt er actief gebruik gemaakt van zelf ontwikkeld lesmateriaal. Daarnaast wordt er ook actief gebruik gemaakt van een iPad. Deze kun je meenemen of meebestellen bij het boeken van de cursus iOS 101 – Support Essentials.

CMM maakt altijd gebruik van de meest recente versie van het programma. Zo ben je na de cursus altijd bekend met de allernieuwste mogelijkheden en weet jij hoe je die het beste kunt inzetten.

 

Examen en certificaat

College of MultiMedia werkt altijd met gecertificeerde docenten.

Er is geen certificerings mogelijkheid voor deze cursus.

Data & prijs »

Interesse in de iOS 101 – Support Essentials cursus?

Schrijf je dan meteen in!

Wij gebruiken cookies om uw gebruikerservaring zo optimaal mogelijk te maken.