Leer in 2 dagen de belangrijkste onderdelen van online marketing!
De wondere wereld van online marketing en adverteren heeft voor veel organisaties een nieuwe wereld geopend.
Dat brengt kansen met zich mee in de vorm van nieuwe doelgroepen, hogere personalisatie, en een nóg opvallendere marketingmix, wanneer offline en online kanalen worden gecombineerd.
Al deze kansen brengen ook uitdagingen met zich mee, vereisen specialistische kennis en zijn soms lastig te integreren met bestaande processen.
Tijdens deze training wordt ingegaan op:
- Introductie (concepten en jargon)
- Doelgroep (onderzoek en buyer’s journey)
- Kanalen (mediaplanning en -inkoop)
- Advertentiecampagnes opzetten (dashboards en tools)
- Strategie en planning (briefings, doelen en KPI’s)
Na afloop van deze training ben je niet alleen in staat om mee te praten met online marketeers over succesvolle campagnes, maar ook om zelf aan de knoppen te draaien en campagnes op te zetten.
De training wordt verzorgd door een ervaren digital marketing specialist, die o.a. heeft gewerkt voor Facebook, Google en Indeed.
Volg deze training GRATIS via het STAP-budget
Zoek je een uitgebreidere training, met NIMA accreditatie, examen en officieel certificaat?
Bekijk dan onze training Certified Digital Marketing Professional.