Leer in 2 dagen de belangrijkste onderdelen van online marketing!
Online marketing heeft voor veel organisaties een nieuwe wereld geopend. Dat brengt kansen met zich mee in de vorm van nieuwe doelgroepen, hogere personalisatie, en een nóg opvallendere marketingmix, wanneer offline en online kanalen worden gecombineerd.
Al deze kansen brengen ook uitdagingen met zich mee, vereisen specialistische kennis en zijn soms lastig te integreren met bestaande processen.
Tijdens deze 2-daagse training wordt vooral ingegaan op de online advertising mogelijkheden:
- Introductie
- Concepten en jargon
- Doelgroep en Buyer’s journey
- Kanalen
- Mediaplanning en -inkoop
- Advertentiecampagnes opzetten
- Keyword research
- Google Ads campagnes
- Facebook (Meta) advertising
- Dashboards
- Strategie en planning
- Briefings, doelen en KPI’s
Na afloop van deze training ben je niet alleen in staat om met (specialistische) online marketeers succesvolle campagnes te bespreken, maar ook om zelf aan de knoppen te draaien en advertentiecampagnes op te zetten.
De training wordt verzorgd door een ervaren digital marketing specialist, die o.a. heeft gewerkt voor Facebook, Google en Indeed.
Volg deze training GRATIS via het STAP-budget
Zoek je een uitgebreidere training met NIMA accreditatie, examen en officieel certificaat?
Bekijk dan onze 5-daagse training Certified Digital Marketing Professional.